با خبر شوید

    با وارد کردن ایمیل از تازه ترین رویداد های ما با خبر شوید.
    بالا

    نکات و ترفندهای کوچک برای آرایشی زیباتر

    آرایش کردن یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها است و هر خانمی دوست دارد آن را به بهترین نحو انجام دهد تا آرایشی زیبا و تکمیل داشته باشد. دانستن یک سری نکات و رعایت آن ها به شما کمک می کند که آرایش زیباتر و بهتری داشته باشید.

    پس برای داشتن آرایش زیبا و بی نقص علاوه بر مهارت کافی لازم است نکات و ترفندهای آرایشی زیر را رعایت کنید.

    ۱- اگرصورتتان پف دارد از کمپرس یخ استفاده کنید

    اگر به هر دلیل صورت شما پف کرده و می خواهید برای رفتن به سرکار یا بیرون از منزل آرایش کنید یخ کمک می کند که پف صورت از بین برود و باعث زیبا شدن آرایش روی پوستتان می شود.

    ۲- صورت خود را اصلاح کنید

    برای اینکه کرم پودر و پنکک روی صورت شما به خوبی پخش شود و ظاهری یک دست داشته باشید، یکی از نکات آرایشی خوب این است که قبل از آرایش کردن و مالیدن کرم پودر به صورت حتما صورت خود را اصلاح کنید تا کرم به خوبی روی صورت شما پخش شود.

    ۳- کرم پودر مناسب انتخاب کنید

    کرم پودری انتخاب کنید که هم با رنگ صورت شما هم همخوانی داشته باشد هم با نوع پوست شما. اگر پوستی چرب دارید حتما از کرم پودر های مناسب پوست چرب استفاده کنید.

    گاهی شما نمی خواهید حجم سنگینی از کرم پودر را روی پوست خود بزنید در این صورت می توانید مقداری از کرم پودر را با کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود را روی دستتان کنار هم بزنید و آن ها را باهم مخلوط کنید، سپس کرم را به همه جای پوست پخش کنید.

    ۴- کانتورینگ صورت

    برای برجسته کردن گونه های و زاویه سازی فک برنزر را روی استخوان زیر فک، کنار شقیقه ها، استخوان زیر گونه بزنید و در آخر برنزر را به خوبی روی پوست محو کنید و اجازه ندهید خط و خطوط و رد براش روی صورت شما بماند.

    ۵- آرایش ابروها

    آرایش ابرو دارای ترفندهای بسیاری است. اول از همه باید دقت داشته باشید که از رنگ های خیلی غلیظ و پررنگ برای آرایش ابرو استفاده نکنید. حواستان باشه خیلی هم ابروها را پهن و کلفت نکنید.
    ابتدا با برس ابرو، موهای ابرو را به سمت پایین شانه کنید و بعد با مداد ابرو یا سایه ابرو داخل ابرو را پر کنید. در آخر برای تکمیل آرایش، یک ژل ابروی بی رنگ روی ابروها بکشید تا حالت ابرو ثابت و زیبا شود.

    ۶- درشت کردن چشم ها

    برای اینکه چشمان شما درشت تر و مژه های شما پر پشت تر به چشم بیاد مداد چشم خود را داخل چشم روی پلک بالا بکشید.

    ۷- خط چشم مناسب

    یکی از فوت و فن های آرایش صورت این است که شما بدانید چه مدل خط چشمی باید بکشید. مثلا اگر چشم های گرد و درشت دارید خط چشم دنباله دار و گربه ای بکشید.

    برای کشیدن یک خط چشم مناسب و زیبا اول با حالت چشمان خود آشنا شوید( انواعی از مدل های خط چشم را روی چشمان خود امتحان کنید تا ببینید در نهایت چه خط چشمی مناسب شماست)

    ۸- انتخاب سایه مناسب

    یکی از ترفندهای آرایشی برای زدن سایه این است که یک چسب شیشه ای در امتداد گوشه خارجی چشم خود، به صورت مورب بزنید. سپس با براش آرایشی بالای چسب را سایه بزنید. با کندن چسب از کنار پلک می بینید که چه سایه چشم تمیز و بی نقصی را دارید و زیر سایه کاملا تمیز است.

    ۹- نحوه صحیح ریمل زدن

    ریمل زیاد باعث می شود سن شما از چیزی که هستید بالاتر نشان داده شود. پس بهتر است با زدن یک دور ریمل، مژه های خود را حالت دهید و زیبا کنید.

    همچنین سعی کنید که خیلی ریمل نزنید. زیرا ریمل زدن زیاد باعث می شود مژه هایتان به هم بچسبند و ظاهر چشم ها را نامناسب میکند.

    ۱۰- رژگونه زدن

    در انتخاب رنگ رژگونه خیلی دقیق باشید و سعی کنید رنگ رژگونه با رنگ رژلبتان هماهنگی داشته باشد. از رژگونه های خیلی پررنگ و غلیظ استفاده نکنید.

    حتما حتما متناسب با فرم صورت خود رژگونه را بزنید. مثلا اگر صورت مربعی دارید و گونه های پهنی دارید، هرگز رژگونه را تا امتداد شقیقه ها نکشید.

    ۱۱-   کانسیلر

    کانسیلر به از بین بردن سیاهی زیر چشم کمک می کند. یک نکته مهم برای استفاده از کانسیلر این است که آن را به صورت صورت هلالی زیر چشم های خود استفاد نکنیم.

    ۱۲- هایلایتر

    برای زیباتر کردن آرایش از هایلایتر استفاده کنید زیرا باعث می شود نقاطی از صورت شما برجسته تر دیده شوند. از یک هایلایتر مناسب روی استخوان گونه، بالای لب، نوک بینی و گوشه داخلی چشم استفاده کنید. اگر هم هایلایتر ندارید یک سایه روشن و براق را روی پوست بریزید. سپس به اندازه یک نقطه کوچک کرم پودر کنار سایه بزنید و آن را با هم ترکیب کنید.

     

    v

    محصولات برند لولا در کشور انگلستان برای بانوانی امروزی طراحی و ایده پردازی می‌شود. این برند بر نگهداشت زیبایی طبیعی و زنانه بانوان و راحتی استفاده تکیه دارد.
    You don't have permission to register

    Reset Password